Cartea cu rețete internaționale

În urmă cu aproape patru ani am început să strâng într-o carte toate rețetele internaționale care mi s-au părut mai deosebite sau cumva definitorii pentru anumite culturi. După ceva timp am realizat că, oricâte rețete aș adăuga, cartea nu va fi niciodată completă. Cu toate acestea, în stadiul actual este destul de aproape și m-am hotărât să o împărtășesc.

În caz de actualizări ulterioare, voi actualiza documentul pe care îl puteți descărca la linkul din acest articol.

Înainte de orice, mă simt răspunzătoare să precizez că rețetele nu îmi aparțin. Ele sunt preluate de pe o mulțime de site-uri, uneori traduse din engleză, franceză, spaniolă sau italiană, alteori doar copiate și editate. Prin urmare, în cea mai mare parte, contribuția mea a constat în editarea cărții propriu-zise, gruparea aproximativă a rețetelor în funcție de apartenența la o anumită cultură, corectarea sau traducerea textului original.

M-am concentrat pe rețetele originale și nu pe adaptări sau pe variante cu ingrediente alternative. De asemenea, pentru că nu am putut testa toate cele aproape 300 de rețete, am încercat să selectez rețetele cele mai apreciate (prin comentarii sau alte sisteme de evaluare) de cititorii diferitelor bloguri și site-uri. Prin urmare, deși nu pot promite, sper că am inclus doar rețete funcționale și care vor da rezultatele dorite.

Nici imaginile din carte nu îmi aparțin, ci sunt și ele luate din diferite surse. Deși nu am citat sursele (ar fi fost destul de complicat, având în vedere numărul mare de rețete și imagini), precizez aici că acestea nu îmi aparțin și nu voi pretinde vreodată că am drepturi de autor. Având în vedere că rostul cărții este să ajute cititorii să pregătească rețetele și nu vreunul comercial, sper ca acest lucru să fie de ajuns.

Cam asta ar fi. Cartea în format PDF o puteți descărca aici. Spor la gătit și poftă bună!

Lasă un răspuns

